پاورپوینت درمورد بازاریابی اینترنتی

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing)، در حجم 26 اسلاید.

بخشی از متن:
فناوری اینترنت مهمترین اختراع عصر حاضر است كه چه آن را بپذیریم و چه در مقابل آن مقاومت كنیم تاثیرات عمیقی بر شیوه انجام فعالیتها، مخصوصاً فعالیتهای تجاری، گذاشته و در آینده تاثیرات بیشتری خواهد گذاشت. بازاریابی نیز به عنوان یكی از فعالیتهای اساسی هر سازمان انتفاعی و غیرانتفاعی تاثیرات عمیقی را درنتیجه ظهور اینترنت پذیرفته است. این تاثیرات دربردارنده مزیتهای مختلفی برای بازاریابان بوده است و به همین دلیل شركتها به دنبال انتقال از بازاریابی سنتی به بازاریابی اینترنتی هستند. نكته بااهمیت در این انتقال واقع بینی و پرهیز از تغییرات ناگهانی در فعالیتها است. تجربه تاریخی ثابت كرده است كه تغییرتدریجی و مرحله به مرحله غالباً موفق تر است.

فهرست مطالب:
مقدمه
بازاريابي چيست؟
كاركرد بازاريابي
ارکان بازاریابی
تفاوت بازاریابی با تبلیغات
تفاوت بازاریابی با فروش
انواع بازاریابی
بازاریابی صنعتی و مصرفی
ده مشکل مهم در زمینه‌ خدمات به مشتریان
تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی
مدل چندبه چند در بازاریابی اینترنتی
سه ويژگي مدل چند به چند
مزایای بازاریابی اینترنتی
و ...
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 20624 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:366 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت قابل ویرایش