تحقیق ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی

دسته بندي : کاربردی » اینترنت
توضیحات:
تحقیق ارزیابی پایگاه اطلاعات علمی، در قالب فایل word.

در این فایل قصد داریم به پایگاه های اطلاعات علمی اینکه چه تعاریف و عناصری را در بر می گیرند. و اگر بخواهیم پایگاهی را مورد ارزیابی قرار دهیم لازم است در ابتدا چه مطالب و منابعی را مورد مطالعه قرار دهیم.
پایگاه های اطلاعاتی علمی نیز در نظام های پیشنهاد گر مقالات را به کاربران پیشنهاد می دهند مقالات علمی نظام های رفتاری برای کمک و تسهیل در فرآیند جستجوی اطلاعات هستند که مقالات را متناسب با نیازهای کاربران پیشنهاد می دهند.
امروزه شبکه جهانی اینترنت که مهمترین ابزار فراهم کننده دسترسی به اطلاعات است گسترش و جهانی شدن شبکه اینترنت دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته را هم تصحیح کرده و این عمل مهم ترین عواملی که در توسعه و گسترش بین تولیدکننده میزبان و کاربران به پایگاه‌های اطلاعاتی تاثیرگذار استفاده از شبکه جهانی وب دریافت اطلاعات از پایگاه های از جهان باعث شده تا پژوهشگران اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق های اطلاعاتی به دقت و سرعت جستجو بازیابی کند تولیدکنندگان میزبان پایگاه اطلاعاتی در دسترسی کاربران به اطلاعات موجود در این پایگاه نقش مهمی ایفا می کند که یک نظام بازیابی اطلاعات از اجزای تشکیل میشه: محملی برای ذخیره اطلاعات که به طریقی سازماندهی شده اند. تا هر کدام از اقلام داده در آنها بازیابی شود. بخش سخت افزار: که اطلاعات رو آن ذخیره میشود بخش نرم افزاری: که کاربر را قادر می سازد جستجو کند و بازیابی قسمت های از اطلاعات مرتبط در قالب های مدارک مقاله نشریات را مرور کند یک رابط کاربر را قادر می سازد به نرم افزار جستجو دستور العمل های را بدهد.

فهرست مطالب:
پایگاه اطلاعات علمی
تعاریفی از پایگاه‌های اطلاعاتی
معرفی مهم‌ترین پایگاه‌های علمی
پرتال جامع علوم انسانی
پایگاه استنادی علم جهان اسلام (ISC)
عناصر پایگاه اطلاعاتی
منابع
دسته بندی: کاربردی » اینترنت

تعداد مشاهده: 6698 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:970 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word

  • گالری تصاویر :